Menu Content/Inhalt
Home arrow Forum

Login

Members online

No users online
Guests: 307

Sistersites


Altbierbude
Festbierbude
Kölschbierbude
Malzbierbude
Weissbierbude

  • same fun
  • same guys
  • different SIMs

Visitor Statistics

today8709
yesterday11090
week47810
month189998
all9773270

updated: 2026-06-26 16:06:54

Support Schwarzbierbude

Spenden für den Gameserver

Donations for the Gameserver

Forum -Schwarzbierbude
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Serverwunsch (1 viewing) (1) Guest
Go to bottom Post Reply Favoured: 0
TOPIC: Serverwunsch
#12450
Marc Copa (User)
Senior Boarder
Register Date
2014-11-11 10:19:28
Latest Post
2024-12-03 17:48:09
Posts: 88
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Serverwunsch 11 Years ago  
hi admins,

wäre es möglich auf Server 3 (der mit der NOS) noch ein paar ältere Jahrgänge drauf zu knallen, ich meine damit:

Mercedes 190E
Ford Sierra
BMW M3 e30

Wenn möglich, vielen Dank im Voraus!!!

lg
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The topic has been locked.
#12460
DiRTyDRiVER (Admin)
Admin
Register Date
2014-11-11 08:49:08
Latest Post
2023-12-15 08:56:33
Posts: 2521
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male 24HSBB Team Race Infos Birthdate: 1972-04-03
Aw: Serverwunsch 11 Years ago  
Hi

Ford Sierra ist zur Zeit nicht bei uns fahrbar.
Werd aber mal alle DTM Classics drauf machen.


Wer Wünsche zu den Serrver äußern möchte, bitte diesen Thread benutzen!

Thread geschlosssen!

gruß
dIrtY
 
Report to moderator   Logged Logged  
 
  The topic has been locked.
Go to top Post Reply
Powered by FireBoard