Menu Content/Inhalt
Home arrow Forum

Login

Members online

No users online
Guests: 300

Sistersites


Altbierbude
Festbierbude
Kölschbierbude
Malzbierbude
Weissbierbude

  • same fun
  • same guys
  • different SIMs

Visitor Statistics

today8487
yesterday11090
week47588
month189776
all9773048

updated: 2026-06-26 14:41:23

Support Schwarzbierbude

Spenden für den Gameserver

Donations for the Gameserver

Forum -Schwarzbierbude
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
Velos Mods ok? NSU TTS (1 viewing) (1) Guest
Go to bottom Post Reply Favoured: 0
TOPIC: Velos Mods ok? NSU TTS
#35681
Carlos_k (User)
Fresh Boarder
Register Date
2019-11-17 15:52:26
Latest Post
2019-11-19 16:19:35
Posts: 1
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Velos Mods ok? NSU TTS 6 Years, 7 Months ago  
Hallo, wollte einmal fragen ob schon mal jemand die Car Mods für Assetto Corsa von Velos Mod ausprobiert hat. Ob die was taugen oder illegal erstellt sind oder SBB fähig sind?

Da scheinen Sachen bei zu sein die man selbst bei Racedepartment nicht findet.

Da gibt es z.B. nen NSU TT s.
http://velosmodsworkshop.com.mx/nsu.html

Grüße
 
Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
Go to top Post Reply
Powered by FireBoard